Termeni si Condiții

POLITICA DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

NOTA DE INFORMARE

Documentul acesta (publicat în format electronic la adresa: https://artadeafifemeie.ro/), împreună cu toate celelalte documente la care face referire reprezintă ceea ce vom denumi generic ”Termeni și condiții” sau ”Termenii”, adică regulile care vor reglementa situația dintre noi, în calitate de Vânzător și tine, în calitate de client care decizi să achiziționezi un bun sau un serviciu de pe site-ul nostru.

1.1. Cine suntem noi?
Mai jos găsești și datele noastre de identificare:

Denumire Hayat Art S.R.L.

Număr registrul comerțului: J23/4487/2022

Cod unic identificare 46437268

E-mail [email protected] 

Pe lângă denumirea oficială de mai sus, ne mai găsești sub numele de brand ”Arta de A Fi Femeie”. În cuprinsul acestui document vom face referire la noi sub denumirea de ”Organizația”, ”Vânzătorul”, ”Compania”, sau “Arta de A Fi Femeie”. Suntem o companie care oferă cursuri online prin intermediul site-ului https://artadeafifemeie.ro/ (denumit în continuare în mod colectiv ”Site”) și/sau al altelor tool-uri puse la dispozitia Cumpărătorului pentru accesarea serviciilor de e-learning, precum și toate profilele/paginile de media asociate acestui brand, incluzând, iar la toate vom face referire la ”Platformă”.


Accesarea Platformei implică acceptarea necondiționată a Termenilor și condițiilor pe care îi vom detalia mai jos. În cazul în care nu vei accepta acești Termeni, nu vom putea încheia un contract cu tine, adică nu vom putea să îți livrăm produsele sau să îți prestăm serviciile pe care ni le soliciți, inclusiv să răspundem la eventuale solicitări pe care le-ai putea avea.


1.2.Cine ești tu?


Tu ești o persoană care ajungi pe Platformă în căutarea unui Produs pe care noi ți l-am putea oferi. În acest moment ești un Utilizator al Site-ului. 


În momentul în care vei plasa o comandă la noi pe Site, iar noi vom începe demersurile necesare pentru a o onora, vei deveni un Client, pentru că vei intra într-o relație contractuală cu noi (prin intermediul unui contract care se încheie la distanță, adică prin mijloace electronice).


Tocmai de aceea este foarte important să citești cu atenție acest document, pentru că el reprezintă contractul pe care îl încheiem.


1.3.Definiții. Scop


(1) Pentru că deja sunt foarte multe detalii și informații de care trebuie să ținem cont, am decis să definim anumiți termeni pe care îi vom folosi în mod curent, pentru a facilita parcurgerea documentului. Acești termeni îi regăsești mai jos:


”Vânzătorul” sau ”Prestatorul” înseamnă ARTA DE A FI FEMEIE, o societate cu răspundere limitată, așa cum ne-am identificat în secțiunea 1.1


 “Produse” înseamnă orice bunuri (produse) sau servicii care sunt oferite Clientului în vederea achiziționării, contra cost, prin intermediul Platformei.


“Client” înseamnă persoana fizică ce accesează Platforma și plasează o Comandă pentru achiziționarea Produselor oferite spre vânzare de către Vânzător. Prin Client se înțelege și o persoană juridică care plasează o Comandă printr-o persoană fizică în numele acesteia.


“Comanda” înseamnă o comandă plasată de Client prin intermediul Platformei prin care Clientul îşi exprimă angajamentul de a achiziționa unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute în prezentul document și/sau agreate cu Vânzător printr-un mijloc de comunicare la distanță.


”Comunitate” înseamnă o parte a Site-ului, pe bază de abonament sau plata pentru a accesa anumite cursuri, unde vei interacționa cu alte persoane, sub forma unui grup privat


“Cont” înseamnă secțiunea din Platformă accesibilă Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail și a unei parole, care permite Clientului transmiterea unei Comenzi și care conține informații despre Client și istoricul Clientului în Platformă (e.g., Cursuri la care are acces, facturi etc..).


“Contract” înseamnă înțelegerea consensuală la distanță intervenită între Vânzător şi Client, fără prezența fizică simultană a acestora, cu privire la vânzarea, respectiv achiziționarea, unuia sau mai multor Produse de pe Platformă, prin lansarea unei Comenzi de către Client şi acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale şi a termenilor şi condițiilor pentru vânzarea online a serviciilor şi produselor Vânzător. Ca regulă, Contractul se încheie în limba română.


“Platforma” înseamnă site-urile web deținute sau folosite de Vânzător, inclusiv paginile și profilele de pe rețelele sociale, având domeniul
artadeafifemeie.ro și subdomeniile acestuia sau site-urile afiliate și, dacă este cazul, subdomeniile acestora și care utilizează logo-uri ale Vânzătorului, prin intermediul căreia Vânzătorul prezintă Produsele oferite spre vânzare, iar Clienții pot alege Produsele pe care doresc să le achiziționeze, respectiv să le plătească într-una dintre modalitățile de plată acceptate de Vânzător. De asemenea, Platforma este folosită pentru procesarea și administrarea Comenzilor în vederea livrării Produselor și înregistrarea plăților aferente vânzării acestora. În cazul în care există și o Aplicație, Platforma va include, acolo unde aplicabil, și această componentă.


“Specificații” înseamnă orice detalii privind caracteristicile Produselor așa cum sunt precizate în descrierea disponibilă pe ambalajul acestora și pe Platformă.


“Tranzacție” înseamnă operaţiunea de plată efectuată de către Client, respectiv încasare de către Vânzător, a unei sume de bani ca urmare a vânzării de către Vânzător, respectiv achiziţionării de către Client, a unuia sau mai multor Produse.


(2)Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile aplicabile raporturilor ce se nasc între Vânzător şi fiecare Client care utilizează Platforma în vederea, cu ocazia sau după efectuarea unei Comenzi.


(3)Titlurile sunt incluse în acest document pentru ușurința parcurgerii și a structurării documentului şi nu vor afecta interpretarea acestuia.


(4)Pentru evitarea oricărui dubiu, în acord cu politica de afaceri stabilită în mod independent și unilateral de către Vânzător, vânzarea în mediul online (i.e., prin intermediul Platformei) a Produselor comercializate în mod obișnuit de Vânzător se face către consumatori persoane fizice sau către persoane juridice. În cazul în care anumite Produse sunt limitate doar către o anumită categorie de Clienți, se va specifica acest lucru în cadrul Specificațiilor sau într-un alt loc vizibil lângă Produs (cum ar fi, spre exemplu, anumite Produse destinate doar persoanelor juridice sau doar persoanelor fizice).


(5)Aspectele privind confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea, în orice formă, a Platformei sunt guvernate de politica de confidențialitate/nota de informare („Politica de Confidențialitate”), care completează aceşti Termeni și Condiții. Te rugăm să parcurgi în întregime Politica de Confidențialitate.


(6)Utilizarea Platformei implică acceptarea expresă de către orice Client a acestor termeni şi condiţii şi a Politicii de Confidenţialitate, precum și a altor documente care au fost indicate pe parcursul acestor Termeni.


(7)Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând Termenii, iar forma actualizată a acestora va putea fi accesată de către Clienți pe Platformă în secțiunea ”Termeni și condiții”. Relația dintre Vânzător și Utilizator/Client va fi guvernată de forma la momentul accesării Site-ului, respectiv plasării Comenzii.


(8)Acești termeni şi condiții aplicabile vânzării online sunt disponibile Clientului pentru stocare şi reproducere.


Politica Platformei. Caracteristici principale ale vânzării online de către Vânzător


Pe scurt: trebuie să avem cu toții o atitudine corectă și să nu folosim Site-ul în modalități care contravin legii sau bunelor moravuri. În acest sens, este strict interzisă utilizarea abuzivă a Platformei. Reprezintă utilizare abuzivă orice fel de utilizare a Platformei într-un mod care contravine practicilor comerciale corecte, a legislației în vigoare sau în orice alt mod care ar fi de natură să ne prejudicieze în orice fel pe noi sau Afiliații/Partenerii noștri

 

(prin ”Afiliați” înțelegem persoane din același grup din care facem și noi parte, iar prin ”Parteneri” persoanele cu care avem o relație de colaborare).


Totodată, menționăm faptul că plasarea comenzii dumneavoastră nu înseamnă că și produsul este achiziționat, confirmarea achiziției produsului urmând să fie efectuată ulterior aplicării dumneavoastră.


(1)Accesul la Platformă în vederea efectuării unei Comenzi este permis oricărui potenţial Client care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a achiziţiona de la noi unul sau mai multe Produse, cu respectarea acestor termeni și condiţii.


(2)Prin Client înțelegem o persoană juridică sau fizică care are minim 18 ani. Dacă ai autorizat o persoană minoră să folosească Site-ul, ești răspunzător de întregul comportament al acestuia pe Site, inclusiv orice acțiune pe care minorul o poate întreprinde.

 
(3)Ne rezervăm dreptul de a-ți refuza accesul la o parte sau la toate funcțiile Platformei și de a restricționa procesarea și/sau livrarea unei Comenzi dacă, în opinia noastră rezonabilă, există suspiciuni de fraudă din partea ta, dacă acesta este un comportament care ne poate prejudicia interesele noastre sau ale Afiliaților/Partenerilor noștri sau dacă utilizezi în mod abuziv Platforma.


(4)Prin utilizarea Platformei şi, după caz, înregistrarea unei Comenzi, accepți şi ești de acord cu forma de comunicare la distanţă (e.g., telefonic sau e-mail) prin care ne derulăm operațiunile.


(5)Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) nu impun nicio obligaţie din partea noastră, acestea având exclusiv rol de prezentare şi informare. Vom depune toate diligenţele rezonabile pentru a asigura corectitudinea informațiilor cu privire la prețuri, Produse și Specificațiile acestora prezentate pe Platformă.


(6)Dacă prețurile sau orice alte detalii în legătură cu Specificațiile Produselor au fost afișate eronat pe Platformă, din orice motiv, și ai plasat o Comandă, te vom informa prin e-mail sau printr-o altă modalitate de comunicare agreată, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare. 


(7)Vom putea publica pe Platformă informații despre Produse și/sau promoții pe care le avem, fie ale noastre, fie ale Afiliaților/Partenerilor noștri, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. În acest sens, reamintim faptul că plasarea comenzii dumneavoastră nu înseamnă că și produsul este achiziționat, confirmarea achiziției produsului urmând să fie efectuată ulterior aplicării dumneavoastră.


(8)Produsele care fac obiectul vânzării în cadrul unei promoţii sau campanii de orice tip se vor supune şi termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii, pe care ți le vom aduce la cunoștință.

(9)Orice promoții prezentate pe Platformă sunt valabile pe durata menționată. În cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor, acestea vor fi valabile în limitele stocurilor/locurilor disponibile sau pentru durata pe care noi o considerăm oportună pentru a ne atinge obiectivele.


(10)Notificarea primită prin e-mail de tine după efectuarea Comenzii cu privire la preluarea respectivei Comenzi are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii de către noi.

Achiziționarea produsului va urma a fi confirmată ulterior aplicării comenzii de către dumneavoastră.


(11)Pentru motive justificate (inclusiv, dar fără a se limita la, lipsa din stoc a unor Produse, precum atingerea numărului de locuri la un eveniment on-line sau off-line), ne rezervăm dreptul de a modifica tipul ori cantitatea Produselor din Comandă. Într-o astfel de situaţie, te vom înştiinţa imediat cu privire la modificarea intervenită, iar tu vei putea să accepți sau să refuzi modificarea Comenzii. În cazul în care refuzi, Comanda se consideră anulată, iar părţile vor fi repuse în situaţia anterioară emiterii Comenzii (inclusiv prin rambursarea de către noi a oricăror sume încasate, ducă este cazul) și fără să avem vreo răspundere față de tine.


(12)Comanda este acceptată iar Contractul se consideră încheiat între noi și tine, în momentul în care primești o notificare de expediere (prin e-mail) a Produselor din Comandă (atunci când vorbim de bunuri fizice, corporale), când începem să prestăm Serviciile, când îți furnizăm un link pentru descărcarea sau un e-mail pentru accesarea Produsului sau conform indicațiilor din Specificații. 

 
(13)Te rugăm să ai în vedere că din Contract face parte acest document (împreună cu toate celelalte documente la care facem referire,) precum și orice alte înțelegeri ulterioare dintre noi și tine cu privire la Comandă, indiferent dacă acestea sunt făcute în scris, pe suport electronic sau pe suport fizic. 


(14)Ne poți contacta în general la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Platformă pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Comanda, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. În funcție de dezvoltările tehnice ale Site-ului sau ale Aplicației, este posibil să ai la îndemână și alte metode de comunicare cu noi (precum chat online, comunicare din contul tău de Client, rețele de socializare etc.), pe care ți le vom aduce la cunoștință. Cu toate acestea, în cazul în care nu ne spui despre aceste aspecte anterior emiterii notificării sau începerii prestării Serviciilor, aceste modificări nu se vor mai putea face decât în cazuri excepționale, care nu implică un efort disproporționat din partea noastră și care sunt valabile din punct de vedere legal. 


(15)Te rugăm să ai în vedere că doar canalele oficiale de comunicare pe care le indicăm (respectiv e-mailul) vor fi avute în vedere atunci când ne ocupăm de cererea ta. Prin urmare, dacă ai decis să ne contactezi printr-un alt mod, acest lucru nu va fi luat în considerare în mod oficial, dar vom depune toate eforturile să îți răspundem în timp util, în funcție de capacitatea noastră.


Comenzile


Pe scurt: îți explicăm modalitatea în care poți plasa o comandă pentru un Produs, cum procesăm comenzile, care sunt drepturile și obligațiile noastre și ale tale, când considerăm o comandă finalizată și cum trebuie să procedezi pentru efectuarea Plății.

3.1.Aspecte generale

(1)Vei putea plasa o Comandă prin una din modalitățile indicate pe Site, respectiv prin adăugarea unui produs în coș și parcurgerea pașilor pentru finalizarea plății. La acest moment nu acceptăm plasarea unor Comenzi prin intermediul rețelelor sociale, telefonic sau pe e-mail. Dacă ne contactezi ca să plasezi o comandă, te vom îndruma către plasarea unei comenzi pe Site și te vom ajuta să o finalizezi, însă nu vom putea plasa comanda în locul tău. De aici sunt exceptate acele Produse personalizate, pentru care primești o ofertă specifică, situație în care fie îți vom trimite un link privat, pe care doar tu îl vei putea accesa, fie vom trimite factura direct pe e-mail.


(2)Vei putea plasa o Comandă, formată din unul sau mai multe Produse, prin intermediul Platformei, cu înregistrarea unui cont în prealabil, prin adăugarea Produselor dorite în coșul de cumpărături. În cazul în care Produsele vor trebui modificate conform specificațiilor, va trebui să alegi una dintre opțiuni, dacă aceasta este disponibilă sau să ne transmiți anumite informații suplimentare în momentul plasării Comenzii. Dacă omiți să faci acest lucru, ne rezervăm dreptul de a nu mai putea face alte modificări asupra Comenzii, mai ales dacă ar include un efort disproporționat din partea noastră (cum ar fi să nu ne spui de la început numărul de asociați / administratori existenți, ce modificări trebuie să facem în cadrul operațiunilor sau alte asemenea). 


(3)Vei putea să îți faci un Cont în secțiunea dedicată din Platformă, potrivit instrucțiunilor existente pe Platformă la momentul respectiv (cum ar fi cu o adresă de e-mail și o parolă, identificare cu un cont de rețea socială precum Facebook/Google sau altă metodă disponibilă). Dacă-ți faci un Cont, vei putea gestiona mai eficient Comenzile plasate pe Platformă, având posibilitatea de a vizualiza în Cont informații despre Comenzi anterioare, facturi fiscale etc.


(4)Comenzile pot fi plasate oricând, dar ca regulă vor fi procesate doar în zilele lucrătoare, între orele 8-17. Orice Comandă plasată într-o zi de sâmbătă, duminică sau în orice zi declarată prin lege sărbătoare legală va fi procesată în ziua lucrătoare imediat următoare. În cazul Produselor livrate electronic, este posibil ca procesarea să intervină în mod automat și Produsul să fie livrat imediat după efectuarea Tranzacției, de obicei în funcție de modalitatea de plată aleasă. 


(5)Ne rezervăm dreptul să validăm Comenzile înainte de onorarea lor și te vom contacta prin telefon, e-mail sau altă metodă disponibilă, iar tu declari în mod expres că accepți acest drept al nostru.

(6)Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu duce la înregistrarea unei Comenzi și implicit nici la rezervarea automată a Produsului adăugat în coșul de cumpărături, dar neachitat.


(7)Comanda va fi considerată finalizată prin plata integrală de către tine a prețului Produselor din Comandă, prin una dintre modalitățile de plată acceptate de noi astfel cum sunt indicate expres pe Platformă și pe care le poți consulta cel mai târziu la începutul procesului de formulare a Comenzii. În cazul în care este disponibilă și alegi plata prin transfer bancar/ordin de plată/internet banking, plata se va considera a fi primită de către noi la momentul debitării efective a contului nostru indicat pe factura proformă/fiscală. Te rugăm să ai în vedere că de la momentul efectuării plății de către tine pot trece chiar și 7 zile până ce plata va putea fi identificată efectiv în contul nostru, situație în care Plata nu se consideră finalizată. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care respectivul Produs există în stocul Vânzătorului. De asemenea, te rugăm să ai în vedere că nu vom considera o Plată efectuată dacă ne trimiți o copie / dovadă a ordinului de plată pe e-mail, până la momentul la care suma transferată nu a intrat efectiv în contul nostru.


(8)Prin finalizarea Comenzii, ne confirmi că toate datele pe care le-ai furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin plasarea unei Comenzi, recunoști în mod explicit că respectiva Comandă implică obligaţia ta fermă de a achita ”suma totală de plată” indicată. Alte modificări asupra Comenzi (precum date de identificare, adrese de e-mail sau adrese de livrare vor putea fi efectuate doar în cazul în care se poate tehnic acest lucru, fără a implica un cost suplimentar al nostru).


(9)În cazul în care, ca urmare a discuțiilor pe care le vom avea ulterior cu tine, reiese faptul că sunt necesare alte operațiuni suplimentare pentru ducerea la îndeplinire a Serviciilor (precum actualizare date administrator / asociați, actualizare date identificare societate, existența unor asociați / administratori persoană juridică română / străină etc.), îți vom comunica noile tarife și te vom întreba dacă ești de acord. În măsura în care nu ești de acord cu noile tarife, vom proceda la returnarea sumei achitate de către tine în aceeași manieră în care au fost achitate, acolo unde este posibil; atfel, returnarea sumei se va face prin intermediul transferului bancar.


(10)Prin crearea unui Cont sau, după caz, finalizarea Comenzii, ești de acord că putem să te contactăm, prin orice mijloc disponibil, respectiv sistem automatizat de apel fără intervenție umană, fax, e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea ta pentru finalizarea și procesarea Comenzii. Lipsa unui răspuns din partea ta, prin una din modalitățile de comunicare puse la dispoziție prin Platformă la solicitările noastre poate duce la invalidarea Comenzii.


(11)Produsele cumpărate prin intermediul Platformei nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri comerciale, fiind destinate uzului personal, cu excepția cazului în care se prevede altfel în Specificații. În măsura în care dorești să utilizezi Produsele comandate și pentru uzul profesional (cum ar fi, spre exemplu, pentru clienți pe care îi ai), te rugăm să ne contactezi pentru a discuta o ofertă personalizată de licențiere. De asemenea, te rugăm să ai în vedere că în cazul Produselor cu acces online, Vânzarea este nominală, astfel încât credențialele de acces (precum username și parola) nu vor putea fi  transmise unei alte persoane . În cazul webinarilor, masterclass-urilor sau ale altor evenimente cu prezență fizică, rezervarea și participarea la eveniment este nominală și se vor putea face modificări doar în situația în care acest lucru este posibil din punct de vedere logistic și nu presupune costuri din partea noastră. Ca regulă generală, ne rezervăm dreptul de a limita achiziționarea Produselor la un număr maxim de Produse pentru fiecare Client, numărul fiind determinat în mod independent de către Vânzător și comunicat Clientului anterior plasării comenzii, fie la Specificații, fie în politica generală privind gestionarea Produselor.


(12)În cazul în care nu respecți dispozițiile de mai sus, ne rezervăm dreptul de a-ți solicita diferența de sumă pentru fiecare Produs pe care l-ai transmis mai departe, indiferent că l-ai modificat parțial sau nu, iar acest drept nu exclude posibilitatea noastră de a ne recupera integral prejudiciul suferit, prin orice fel de metodă recunoscută de lege, inclusiv prin contactarea respectivelor persoane unde regăsim documentele pentru a le solicita informații privind achiziția Produselor. 


(13)Vom putea subcontracta un terț pentru a livra Produsele ce fac obiectul Comenzii, despre care te vom informa (cum ar fi de exemplu la momentul finalizării Comenzii când îți spunem cu ce curier facem transportul sau când îți comunicăm datele AWB-ului), nefiind necesar acordul tău. De asemenea, pentru oferirea anumitor Produse, precum webinarii, cursuri la distanță etc. vom putea apela la prestatori de servicii specializați în acest sens (inclusiv platforme online), nefiind necesar acordul tău.


(14)Vom putea anula o Comandă plasată de tine, cu o notificare concomitentă sau ulterioară, și fără ca o astfel de anulare să atragă vreo răspundere a noastră față de tine, în următoarele cazuri:


(a)banca care ți-a emis cardul nu acceptă Tranzacția, în cazul plății online;


(b)procesatorul nostru de carduri cu care colaborăm nu validează sau invalidează Tranzacția (de exemplu, fie pentru că nu sunt fonduri suficiente, fie din alte motive, conform politicii procesatorului), în cazul plății online;


(c)finalizarea Plății nu se realizează în termenul indicat prin factura proformă, în cazul plății prin transfer bancar/internet banking;


(d)datele pe care ni le furnizezi cu ocazia accesării Platformei sunt incomplete sau incorecte;


(e)nu ne confirmi Comanda atunci când te contactăm în acest scop;


(f)considerăm în mod rezonabil că prin accesarea Platformei şi plasarea Comenzii urmărești un scop ilicit sau care poate cauza orice fel de prejudicii nouă, Afiliaților sau Partenerilor noștri;


(g)oricare dintre termenii şi condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai.


3.2.Aspecte specifice

(1)Plasarea unei Comenzi pentru Produse viitoare. În măsura în care dorești să te înscrii la unul din Produsele care vor avea loc la o dată ulterioară (workshops, cursuri, webinarii, tutoriale etc.), Comanda se va considera confirmată la momentul la care vei primi o confirmare în mod expres pe e-mail cu privire la Produs. Ține minte că este posibil ca data Produsului sau alte aspecte organizatorice să se schimbe. Vom depune toate eforturile necesare pentru a-ți comunica din timp aceste informații, astfel încât să poți lua cea mai bună decizie. De asemenea, din momentul în care ai plasat o Comandă pentru un Produs viitor, vă aducem la cunoștință faptul că, în cazul în care produsul respectiv este un curs on-line care urmeaza sa aiba loc in viitor si dumneavoastra nu ati beneficiat de nimic din cursul respectiv, aveti dreptul de a va retrage in termen de 14 zile de la data achizitiei, solicitând restituirea sumei de bani achitata.


(2)Plasarea unei Comenzi personalizate. Prin intermediul Platformei vei putea să ceri și o ofertă pentru o Comandă personalizată nevoilor și intereselor tale. Confirmarea unei asemenea Comenzi se va face după achitarea integrală de către tine a respectivei Comenzi. De asemenea, in cazul acestor comenzi personalizate, fiind vorba si de produse sau pachet de produse care nu se regasesc, in mod normal, in oferta noastra, dumneavoastra, in calitate de consumator, nu aveti dreptul de a va retrage din contract si de a solicita rambursarea sumei achitate.

Prețuri. Facturare. Plată


Pe scurt: pentru a beneficia de Produsele noastre, trebuie să plătești suma indicată pentru ele, așa cum este afișată la momentul finalizării Comenzii, prin una din modalitățile disponibile (plată cu cardul/transfer bancar). 


(1)Prețurile Produselor afișate pe Platformă sau comunicate Clientului sunt exprimate în Lei și pot include sau nu T.V.A. conform legislației în vigoare, așa cum vor fi afișate pe site. Orice taxe de transport sau livrare nu sunt incluse, cu excepția cazului în care este afișat în mod expres acest lucru la momentul finalizării Comenzii. Prețurile valabile pentru Produse sunt cele afișate pe Platformă sau comunicate Clientului în momentul finalizării unei Comenzi. 


(2)Te rugăm să ai în vedere că în anumite cazuri, precum serviciile de Registrul Comerțului, aceste prețuri vor putea fi modificate, în funcție de detaliile pe care ni le comunici ulterior (spre exemplu, sunt necesare și alte operațiuni de efectuat, administratorii / asociații sunt persoane juridice sau străine etc.). În aceste cazuri, îți vom comunica noul preț, iar dacă nu ești de acord, vom rambursa suma inițială și vom anula comanda.

(3)Vom putea actualiza în orice moment prețurile Produselor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele Produse.


(4) Pentru produsele fizice comandate, în prețul respectivului produs nu sunt incluse și taxele de transport, acestea urmând a fi achitate separat de către client.


(5)Îți vom emite o factură pentru Produsele achiziționate/livrate, obligația ta fiind să ne furnizezi toate informațiile necesare conform legislației în vigoare pentru emiterea facturii de către noi – te rugăm să acorzi o atenție sporită atunci când introduci datele, pentru că nu vom putea modifica datele din facturile proforme/fiscale emise. În cazul Plății prin transfer bancar, vom emite inițial o factură proformă, urmând ca după ce contul nostru este debitat cu suma aferentă înscrisă pe această factură să procedăm la emiterea facturii fiscale. Dacă nu transferi banii în cel mult 7 zile calendaristice, vom anula Comanda și, dacă vei dori, va trebui să plasezi o nouă Comandă, caz în care prețurile ar putea să difere.


(6)Ca regulă generală, îți vom transmite factura aferentă Comenzii pentru Produsele vândute/livrate fie în format material (pe suport de hârtie) la livrarea Produselor, fie în format electronic, pe e-mail și/sau în contul tău de Client, pe care te încurajăm să-l verifici constant (de asemenea, este posibil ca mesajele noastre să ajungă în folderul SPAM, așadar te rugăm să verifici și acolo).


(7)Conform legislației în vigoare din România, atunci când vom accepta plata cu cardul bancar, nu vom solicita plăți suplimentare.


(8)În cazul plăților online, nu suntem și nu putem fi ţinuți responsabili pentru niciun alt cost suportat de tine în plus față de preţul Produsului achiziţionat incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer bancar ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea.


(9)Ești pe deplin răspunzător pentru orice fel de plată făcută din eroare, greșeală sau efectuată fără să renunți la Produsele noastre (cum ar fi în cazul plăților lunare recurente). În aceste situații nu vom returna sumele de bani deja plătite, fiind singurul răspunzător pentru aceste plăți. 


(10) În cazul anumitor produse, plățile pot fi efectuate parțial, context în care veți beneficia de o parte din produs, urmând ca, în funcție de dorința dumneavoastră de efectuarea a celorlalte plăți, să vă fie transmis restul produsului sau să vă fie acordată posibilitatea de a participa și la restul ședințelor.


Livrarea Produselor & Prestarea Serviciilor


Pe scurt: vom livra Produsele și vom presta Serviciile doar după ce le plătești integral prin una din modalitățile afișate pe site. 


(1)În cazul produselor digitale și în format electronic, Livrarea Produselor se va face în format electronic, prin furnizarea unui cod, link de descărcare sau altă metodă pe care o punem la dispoziție și pe care ți-o vom comunica pe e-mail/în Contul tău de Client. Livrarea se va face după efectuarea plății integrale a Produselor. Te rugăm să verifici în mod constant atât în căsuța ta de e-mail, cât și în folderele SPAM / other / promotions / updates, în funcție de clientul de e-mail pe care îl ai.


(2)Link-ul pentru descărcare va fi valabil timp de 5 zile de la momentul efectuării Comenzii și confirmării Plății, pe e-mail și în Contul de Client. În cazul în care nu vei descărca Produsul în termen de 5 zile, nu îl vei mai putea accesa ulterior. Este foarte important ca în momentul plasării Comenzii să introduci o adresă de e-mail valabilă, pe care o folosești în mod curent, pentru că acolo vei primi toate detaliile. Reține că documentele nu se vor transmite ca atașamente la e-mail și nu se vor transmite nici pe o altă adresă indicată ulterior, ci doar pe adresa de e-mail din Comandă.


(3)Ne rezervăm dreptul de a întârzia sau de a anula orice livrare a Produselor comandate dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de voința noastră, care includ dar nu sunt limitate la: evenimente de forța majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, pandemii, greve etc.

Accesul la Produse digitale


(1)Accesul în cadrul Platformei pentru produsele digitale se va face în mod individual și nu este transferabil.


(2)Accesul la produsele digitale se va face de regulă prin intermediul unui username și al unei parole sau al unui link care-ți va fi expres comunicat. Ai obligația de a păstra în deplină siguranță aceste credențiale de logare și de a nu le da mai departe către o altă persoană. 


(3)În măsura în care constatăm că ai furnizat datele de acces unei alte persoane, ne rezervăm dreptul de a-ți suspenda temporar sau permanent accesul în cadrul Platformei, precum și de a-ți solicita despăgubiri pentru toate prejudiciile pe care ni le-ai produs.


Transferul riscului și proprietății asupra Produselor


Pe scurt: după ce cumperi un Serviciu de la noi, toate riscurile se transferă la tine.


(1)În cazul produselor digitale, vei primi o licență neexclusivă, nelimitată (până la momentul în care decidem să o retragem), dreptul de proprietate rămânând al nostru sau al persoanei indicate în mod expres în Specificații/alt loc de identificare. Îți reamintim că Produsele și Serviciile noastre sunt destinate uzului personal al Clientului, nu și pentru alte persoane decât cele indicate prin comandă, licența fiind limitată doar pentru uzul Clientului. 


(2)În momentul în care ai achiziționat un produs digital sau un acces la un produs digital, toate riscurile se transferă către tine în momentul confirmării Comenzii.


Dreptul de retragere al Clientului


Pe scurt: Unele dintre produsele noastre sunt exceptate de la dreptul de retragere, în conformitate cu legislația în vigoare. Astfel, te rugăm să ai în vedere că dreptul de retragere îți este acordat numai în cazul în care ai achitat contravaloarea produsului și nu ai beneficiat de acesta, acest drept putând fi exercitat în termen de 14 zile de la data achiziției


(1)Produsele noastre reprezintă: licențe digitale (acces pe bază de username și parolă sau servicii digitale, pentru care îți dai acordul expres că ești de acord că nu se rambursează sumele plătite, livrarea Produsului fiind considerată a fi făcută cu executare integrală la momentul efectuării Plății în schimbul accesului. 


(2) Cu toate acestea, în ceea ce privește cursurile on-line, în contextul în care ați achitat contravaloarea integrală a cursului, însă după un anumit număr de ședințe doriți să vă retrageți, aveți dreptul să procedați astfel iar, în cazul în care dreptul de retragere îl exercitați în termenul de 14 zile, vi se va rambursa contravaloarea ședințelor la care nu ați participat.


(3) În ceea ce privește cursurile ce necesită participare fizică, nu beneficiați de dreptul de retragere în cazul în care cursul prevede un număr fix de participanți, iar din cauza exercitării intempestive a dreptului de a vă retrage, locul rămas liber nu mai poate fi completat de către o altă persoană.


Garanții


Pe scurt: Produsele noastră beneficiază de garanțiile oferite de legislația în vigoare și care ni se aplică. În cazul în care garanția nu este aplicabilă (ie. în cazul serviciilor sau al Produselor specifice), vom indica în dreptul Produselor garanțiile existente sau în politica noastră generală privind gestionarea comenzilor.


(1)În cazul produselor electronice/digitale care presupun acces imediat, sunteți de acord că nu veți beneficia de garanție legală, în conformitate cu dispozițiile în vigoare.


(2)Cu toate acestea, întrucât dorința noastră este de a avea în permanență clienții mulțumiți, vom putea implementa o politică de garanție comercială pentru anumite tipuri de Produse digitale oferite prin care să putem returna sumele plătite (total sau parțial) într-un anumit termen.


(3)Condițiile exacte ale rambursării sumelor anterior amintite la punctul 8.2.(3) vor fi indicate în dreptul fiecărui Produs.


9.Proprietate Intelectuală


Pe scurt: tot ceea ce vezi pe Site ne aparține din punct de vedere al proprietății intelectuale sau avem drept de folosire asupra lor, iar tu te obligi să nu ne încalci aceste drepturi și să nu folosești nimic de pe Site fără acordul nostru.


(1)Denumirile comerciale, mărcile, drepturile de autor şi orice alte drepturi de proprietate intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare referitoare la Produse deținute sau utilizate de Vânzător sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a Vânzătorului sau după caz, a licenţiatorilor Vânzătorului. Clientul nu va avea niciun drept și nicio pretenţie cu privire la acestea.


(2)Utilizatorul/Clientul nu va acţiona în niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor prevăzute în art. 9(1) de mai sus. Utilizatorul/Clientul se obligă să nu folosească în activitatea sa niciun semn sau denumire similară sau identică cu mărcile, denumirile comerciale ale Produselor etc., fie ca parte dintr-o denumire fie în orice alt mod.


(3)Toate informațiile disponibile pe Platformă (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice sau dinamice, text, logo-uri, simboluri, reprezentări comerciale, video-uri etc.) care pot fi vizualizate sau accesate în orice mod prin utilizarea unui echipament electronic, conținutul e-mailurilor trimise Utilizatorului/Clientului de către Vânzător, orice informație comunicată Utilizatorului/Clientului (inclusiv, dar fără a se limita la, date referitoare la Vânzător, activitatea acestuia etc.) prin orice mijloc de către un reprezentant al Vânzătorului sunt și rămân proprietatea exclusivă a Vânzătorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obține în acest sens în mod direct sau indirect (cum ar fi prin licențe de utilizare și/sau publicare, exclusive/neexclusive, limitate/nelimitate în timp etc.). 


(4)Este interzis în mod expres orice alt mod de a utiliza conținutul disponibil pe Site/Platformă în alte scopuri decât cele permise prin prezentul Contract sau în condițiile de utilizare care îl însoțește, dacă acestea există.


Print-screen, screen-recording, descărcarea și diseminarea resurselor


(1)Nu ai voie să faci print-screen la informațiile pe care pe le regăsești pe Platformă, indiferent pe ce suport s-ar afla (text, video, audio, grafic etc.).


(2)Nu ai voie să înregistrezi sub nicio formă materialele, informațiile, sesiunile, cursurile, workshop-urile sau orice altă bucată din Produse, în orice formă te-ai gândi din punct de vedere tehnologic (reververse engineering, cod sursă, înregistrare ecran, print-screen, înregistrare audio, înregistrare video etc.), indiferent că la momentul acesta metoda tehnologică este sau nu cunoscută. 


(3)Nu ai voie să descarci resursele existente decât acolo unde-ți este indicat în mod expres acest lucru. Spre exemplu, nu poți da copy-paste într-un document separat la informațiile existente în Platformă. 


(4)Nu ai voie să diseminezi (să dai mai departe), indiferent că vorbim de o comunicare publică (spre exemplu, site de filesharing, rețea socială etc) sau de o comunicare semi-privată (spre exemplu, grupuri de WhatsApp, Telegram sau Facebook Messenger) sau de o comunicare privată (conversații 1 la 1) orice fel de informație sau resursă pe care o regăsești în cadrul Platformelor. 


Răspunderea noastră


Pe scurt: nu suntem răspunzători pentru orice fel de prejudicii ce rezultă din achiziția Produselor de pe Platformă.


(1)Acuratețea informațiilor și a documentelor pe care ni le transmiți. Nu suntem răspunzători pentru acuratețea informațiilor pe care ni le transmiți, tu fiind singurul responsabil pentru orice fel de date pe care ni le furnizezi. Vom depune toate eforturile pentru a identifica la momentul potrivit toate documentele și informațiile de care avem nevoie pentru a livra Produsele sau Serviciile cerute, însă nu putem fi responsabili pentru informațiile și documentele pe care ni le comunici.


(2)Cursuri, workshop-uri, tutoriale, traininguri. Acestea sunt instrumente concepute special să te ajute să înțelegi anumite noțiuni juridice și din domeniul antreprenorial. Ele nu îți vor garanta că vei lua anumite examene, inclusiv cele de admitere în profesie. Informațiile și răspunsurile oferite nu reprezintă o consultație juridică și nu suntem răspunzători pentru orice fel de prejudiciu, direct sau indirect, ai putea suferi ca urmare a implementării acestor resurse sau informații.


11.Limitări și excluderi


(1)Arta de A Fi Femeie nu oferă nici o garanție că vor fi acordate orice fel de certificări și competență, că certificarea ta sau programul va fi actualizat sau înnoit, sau că participarea ta în Platformă va avea ca rezultat orice beneficiu monetar sau comercial, expertiza legată de Arta de A Fi Femeie cu privire la oricare din serviciile Arta de A Fi Femeie sau într-o altă satisfacere cerințele necesare pentru administrarea sau furnizarea oricăror servicii Arta de A Fi Femeie. 


(2)Cu excepția prevederilor exprese menționate aici, Platforma, programele, materialele, certificările, și toate componentele și informațiile relative sunt furnizate pe o bază „ca atare” și „cât sunt disponibile” fără nici o garanție de niciun tip și Arta de A Fi Femeie exclude expres toate și orice garanții, expresă sau implicită, inclusiv garanțiile implicite. 


(3)Deciziile Arta de A Fi Femeie privind Platforma sunt finale și sunt făcute în singura discreție Arta de A Fi Femeie și Arta de A Fi Femeie nu va fi răspunzător față de eventualele decizii ale tale. Arta de A Fi Femeie nu va fi responsabil pentru acțiunile sau inacțiunile oricăror furnizori de servicii terți, inclusiv parteneri de testare, utilizări în legătură cu livrarea Platformei, a programelor, cursurilor și distribuirea documentației, în cazul în care Arta de A Fi Femeie nu a facturat serviciile prestate de aceștia.

 
(4) Cu toate acestea, Arta de A Fi Femeie este exonerată față de neîndeplinirea temporară obligațiilor față de consumator, în cazul în care această obligație este cauzată de incidența unui caz fortuit. Prin caz fortuit se înțelege orice eveniment imprevizibil, inevitabil și invincibil pentru persoana chemată să răspundă în caz că evenimentul nu ar fi avut loc și care exonerează de respundere o astfel de persoană (de exemplu: apariția unei pene de curent, dificultăți tehnice survenit în modalitatea de funcționare a serverului etc)


(5)În toate circumstanțele, răspunderea maximă a Arta de A Fi Femeie, directorilor, administratorilor, angajaților, subcontractanților și afiliaților săi față de Clienți pentru daune pentru orice cauză, și despăgubire maximă Clientului, indiferent de forma de acțiune, indiferent dacă este pe tărâm contractual, delictual sau altfel, va fi limitat la suma maximă efectiv plătită de Client către Arta de A Fi Femeie. Arta de A Fi Femeie nu va fi în niciun caz responsabil pentru pierderile de date sau conținut, profiturile pierdute, întreruperea afacerii sau pentru orice daune indirecte, accidentale, speciale, consecvente, excepționale sau punitive care rezultă din sau sunt legate de materialele sau serviciile furnizate de Arta de A Fi Femeie, chiar dacă Clientul a fost informat despre posibilitatea unor astfel de daune și fără a aduce atingere scopului esențial al oricărui remediu limitat.

(6)Arta de A Fi Femeie nu va fi răspunzător față de tine pentru niciun fel de: (a) pierdere a profitului sau a unui beneficiu, direct sau indirect, (b) pierde a unei șanse sau oportunități, (c) pierdere a unor date sau (d) orice fel de pierdere directă sau în legătură de cauzalitate cu care ar putea fi suportată de către tine. 

(7)Arta de A Fi Femeie nu va fi de asemenea, răspunzător față de tine pentru un prejudiciu suferit de tine ca urmare a:


(a)o decizie pe care o iei ca urmare a mesajelor pe care le promovează un partener sau un afiliat;


(b)o decizie pe care o iei ca urmare a informațiilor pe care le regăsești în Platformă, indiferent că sunt scrise sau nu de experți recunoscuți în domeniul lor;


(c)oricăror modificări pe care le vom face cu privire la furnizarea serviciilor, inclusiv o întrerupere totală sau parțială a furnizării serviciilor (sau a anumitor funcții ale serviciilor);

(d)lipsei furnizării de către tine a unor informații care să poată fi verificate sau


(e)imposibilității tale de a menține în siguranță și confidențiale datele tale de logare (username, parolă sau alte credențiale).


(7)Te rugăm să ai în vedere că folosirea Platformei se va face exclusiv în scop personal, privat și nu profesional. Ești de acord și recunoști în mod expres că nu vei folosi Platforma în scop comercial sau de afaceri și nu avem astfel nicio răspundere față de tine pentru orice fel de pierdere, pierdere de șansă, profit nerealizat, direct sau indirect, afectare a reputației, întrerupere a activității sau pierdere a unei oportunități de business.


(8)Dacă materialele și informațiile pe care ți le livrăm (sub forma unui conținut digital, de orice tip ar fi), afectează un dispozitiv sau un conținut digital care-ți aparține și este din vina ta că nu ai avut implementate măsurile de siguranță necesare, nu suntem răspunzători pentru niciun fel de prejudiciu.


(9)Ești responsabil pentru orice alte costuri suplimentare ți se vor aplica, inclusiv costuri de telefonie mobilă, precum ar fi costuri cu internetul mobil sau costuri cu internetul din locația de unde accesezi Platforma sau alte costuri conexe. 


12.Răspunderea ta 


Pe scurt: ești răspunzător pentru Comenzile plasate, datele furnizate și modul în care utilizezi Site-ul nostru, inclusiv rețelele sociale.


Utilizarea Platformei

(1)Nu vei utiliza Platforma:


a)în orice mod care încalcă orice legi sau reglementări locale, naționale sau de altă natură sau orice ordin al unei instanțe din orice jurisdicție relevantă;


b)în orice scop care nu este permis de acești Termeni;


c)în orice mod care încalcă drepturile oricărei persoane sau entități, inclusiv drepturile lor de autor, marca comercială sau alte drepturi de proprietate intelectuală sau alte drepturi private sau contractuale;


d)pentru a distribui reclame de orice fel sau post sau să comunici în alt mod orice material sau mesaj fals sau înșelător de orice fel, inclusiv cu privire la concurenți, potențiali concurenți etc.;


e)în orice mod care, cu intenție sau fără, hărțuiește, amenință sau intimidează orice alt Utilizator sau vizitator;


f)în orice mod care indiferent dacă este cu intenție sau fără, promovează sau incită la, rasism, violență, ură sau vătămarea fizică sau morală de orice fel;


g)în orice mod care este abuziv, defăimător, inexact, obscen, jignitor sau explicit sexual;


h)să postezi fotografii sau imagini ale unei alte persoane fără permisiunea sa (și dacă este minor, permisiunea tutorelui legal al minorului);


i)să promovezi activități ilegale sau în orice fel care să conducă la încurajarea, achiziționarea sau desfășurarea oricărei activități ilicite sau infracționale sau care poate provoca vătămări, suferințe sau neplăceri oricărei persoane;


j)să accesezi, să manipulezi, să produci daune sau să utilizezi zone care nu sunt destinate publicului ale Serviciilor, sistemelor informatice, serverelor sau echipamentelor companiei sau ale sistemelor de livrare tehnică ale furnizorilor noștri;


k)să accesezi sau să încerci să accesezi date ale altor Utilizatori ai Produselor/Platformei sau să pătrunzi, accesezi, penetrezi oricare dintre măsurile de securitate referitoare la Produse sau să sondezi, să scanezi sau să testezi vulnerabilitatea oricărui sistem sau rețea sau să încalci sau să eviți orice securitate sau măsuri de autentificare;


l)în orice mod care, intenționat sau nu, duce în eroare sau are drept scop înșelarea altui Utilizator sau vizitator al Platformei;


m)să introduci orice program malware, virus sau alt program software (vierme) dăunător care dăunează sau interferează cu funcționarea Produselor oferite, incluzând, dar fără a se limita la cancelbots, refuzul atacurilor de serviciu (denial of services), bombele de timp, viermii, caii troieni, viruși sau orice alt software sau hardware malefic;


n)să interferezi sau să perturbi (sau să încerci să faci acest lucru) accesul oricărui Utilizator, gazdă sau rețea, inclusiv, fără limitare, trimiterea unui virus, supraîncărcare, flooding, spaming, bombardare prin poștă a serviciilor sau prin scrierea scripturilor creatoare de conținut astfel încât să interfereze sau să creeze o povară nejustificată pentru servicii;


o)să copiezi, să modifici sau să distribui conținutul altor Utilizatori fără consimțământul acestora;

p)în alte scopuri comerciale decât cele permise în mod expres în acești Termeni;


q)să ocolești măsurile utilizate pentru a preveni sau restricționa accesul la Produse;


r)să soliciți sau să furnizezi servicii ilegale;


s)să recoltezi sau să colectezi informații despre alți Utilizatori sau vizitatori fără acordul lor;


t)să obții acces neautorizat la Produse, serverul pe care sunt stocate Produsele sau orice server, computer sau bază de date conectat la Produse;


u)să falsifici orice antet de pachete TCP / IP sau orice parte din informațiile antetului în orice e-mail sau postare, sau în orice mod să folosești Produsele pentru a trimite informații sursă alterată, înșelătoare sau falsă;


v)să răzui, să crawlezi sau să păstrezi sau să utilizeze altfel Produsele sau orice conținut pentru phishing, spam, trolling sau orice scop (comercial) neautorizat; sau


w)să promovezi sau să sprijini sau să soliciți implicarea în orice altă platformă sau cauză politică, religioasă (recunoscută ca organizată sau neorganizată), cult sau sectă de orice fel.


(2)Nu răspundem pentru niciun fel de prejudicii cauzate ție în calitate de Utilizator sau Client sau oricărui terț ca urmare a îndeplinirii de către noi a oricăreia din obligațiilor noastre conform Comenzii și nici pentru daune care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a Produselor livrate. În măsura în care limitarea răspunderii conform celor de mai sus nu este posibilă conform legilor aplicabile, vom răspunde în limita contravalorii Produselor care au format obiectul Comenzii.


(3)Te obligi să păstrezi în condiții de siguranță username-ul și parola aferente Contului, fiind singurul responsabil în cazul utilizării frauduloase a acestora de către un terț.


(4)Nu răspundem pentru niciun prejudiciu cauzat de orice disfuncționalități tehnice ale Platformei (e.g., imposibilitatea accesării oricărui link de pe Platformă).


13.Sesizări și reclamații


(1)Ne poți contacta în general la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Platformă pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Produsele, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. În funcție de dezvoltările tehnice ale Platformei, este posibil să ai la îndemână și alte metode de comunicare cu noi (precum chat online, comunicare din contul tău de Utilizator, rețele de socializare etc.), pe care ți-o vom aduce la cunoștință. Cu toate acestea, în cazul în care nu ne spui despre aceste aspecte anterior emiterii notificării sau începerii furnizării Produselor, aceste modificări nu se vor mai putea face decât în cazuri excepționale, care nu implică un efort disproporționat din partea noastră și care sunt valabile din punct de vedere legal.


(2)Pentru sesizări sau reclamații legate de Produse, ai la dispoziție formularul de sesizări disponibil pe Platformă sau alt mod de contact disponibil, în funcție de dezvoltările tehnice ale Platformei. În cazul în care nu există o secțiune dedicată sesizărilor, vei putea urma procedura descrisă mai sus.


(3)Sesizările astfel recepţionate vor fi soluționate de noi în 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor. 

(4)Te rugăm să ai în vedere că nu suntem obligați să răspundem solicitărilor de informații și de consultanță venite prin intermediul Platformei în lipsa achitării contravalorii serviciilor respective.


14.Utilizarea şi prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanelor fizice


Prin utilizarea Platformei, Clientul întelege şi acceptă să transmită Vânzătorului date cu caracter personal, aceste date urmând să facă obiectul prelucrării în conformitate cu şi pentru scopurile prevăzute în Politica de Confidențialitate, care completează aceşti Termeni și Condiții.


15.Forța majoră


(1)Nici Vânzătorul și nici Clientul nu va fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, totală sau parțială, este datorată unui eveniment de forță majoră astfel cum este definit de codul civil român.


(2)Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii evenimentului de forță majoră, respectivul eveniment nu încetează, oricare dintre Vânzător sau Client va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.


16.Legea aplicabilă & soluționarea disputelor


(1)Prezentul document reprezintă un contract legal încheiat la distanță, acceptat prin simpla lui bifare și este supus legii române.


(2)Vom încerca cu toții să rezolvăm pe cale amiabilă orice dispute sau neînțelegeri ar putea să apară. În măsura în care soluționarea amiabilă nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente conform legii.


(3)Detalii privind metodele alternative de soluționare a disputelor sunt disponibile aici: 


17.Clauze diverse


(1)Link-uri. Nu suntem răspunzători pentru accesarea link-urilor pe care le găsești în platformă.


(2)Securitate. Nu garantăm că Platforma noastră nu are bug-uri sau viruși. Ești singurul responsabil de configurarea propriului tău mediu tehnologic, indiferent că vorbim de desktop, telefon, tabletă sau PC, inclusiv cu privire la programele pe care le folosești. Ar trebui să folosești propria ta protecție software.


(3)Întrerupere temporară a serviciilor. Nu suntem răspunzători pentru eventualele întreruperi temporare, parțiale sau totale ale Platformei, iar acest lucru nu îți dă dreptul la o compensație.


 18.Modificări la acest document


Este posibil ca la anumite intervale de timp să modificăm acest document și vom decide care este maniera optimă de notificare a Utilizatorilor (pop-up, push notification, e-mail etc.). Prin urmare îți recomandăm să accesezi această pagină pentru a citi întotdeauna cea mai recentă versiune.


Acest document a fost ultima oară actualizat la data de 7 iunie 2022.


Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal


POLITICA DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL NOTA DE INFORMARE

I. Societatea care administreaza website-ul „www.artadeafifemeie.ro


S.C. LALENA S.R.L.D. cu sediul in Bucuresti, Calea Plevnei nr. 172, sectorul 6, reprezentata legal prin administrator doamna Elena Cucicovschi, denumita in continuare „LALENA” (denumita in cele ce urmeaza: „Operator”),


II. Datele noastre de contact Daca in informatii de mai jos nu ai regasit ceea ce te intereseaza cu privire la protectia datelor cu caracter personal si ai o intrebare pentru noi, ne poti scrie la urmatoarea adresa de email: __________________


Ne poti transmite orice solicitari cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si prin posta sau curier la urmatoarea adresa: Bucuresti, Calea Plevnei nr. 172, sectorul 6.


Vom investiga si vom incerca sa rezolvam orice cerere sau plangere cu privire la utilizarea sau dezvaluirea informatiilor tale personale.


Daca nu esti multumit de raspunsul nostru, poti adresa o plangere Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Informarea de mai jos este foarte importanta, iti explicam de ce avem nevoie de anumite date cu caracter personal pentru a putea furniza anumite servicii. Te rugam sa o citesti cu atentie! Vei regasi aici si drepturile pe care le ai in legatura cu datele personale pe care ti le prelucram, precum si ce actiuni poti intreprinde pentru a intelege si controla mai bine volumul de date personale care va este prelucrat in mediul online si nu numai.

III. Definitii relevante in contextul protectiei datelor cu caracter personal


„Date cu caracter personal” = potrivit GDPR, inseamnaorice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”). O persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.


Nu exista o lista a datelor cu caracter personal, pentru simplul motiv ca o data poate deveni intr-un anumit context data cu caracter personal, iar in alt context sa fie pur si simplu o informatie fara valoare de data cu caracter personal.


Cu titlu de exemplu enumeram cateva date cu caracter personal: nume, data nasterii, domiciliu, adresa de email, numar carte de identitate, IP, cookie ID, numar inmatriculare autoturism, etc. Prin urmare, datele personale inseamna date care se refera la o persoana in viata care poate fi identificata: folosind aceste date; sau pornind de la aceste date si folosind informatii suplimentare care sunt sau pot intra in posesia operatorului de date.


“Prelucrarea datelor cu caracter personal” = reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor personale sau asupra seturilor de date personale, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea.


„Operator”= o persoana fizica sau juridica, care stabileste scopul si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; este acea persoana cu care solicitantul unui serviciu ar urma sa incheie sau a incheiat unul sau mai multe contracte.


“Consimtamant”= orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate.


IV. Date personale pe care S.C. LALENA S.R.L.D. le colecteaza Informatia furnizata direct de tine, sau in momentul semnarii unui contract/comanda cu/catre S.C. LALENA S.R.L.D. Informatii pe care le obtinem atunci cand ne folosesti serviciile (spre exemplu, prelucram istoricul interactiunilor tale cu newsletterele noastre pentru a putea intelege si limita newsletterele la cele care te intereseaza). Date colectate direct de la tine S.C. LALENA S.R.L.D. colecteaza date personale direct de la tine, de regula acele informatii sunt furnizate la semnarea unui contract sau pe parcursul desfasurarii acestuia si sunt prelucrate in vederea executarii contractului:  Nume si prenume, data nasterii;  Adresa de corespondenta si de email;  Numar de telefon  Detalii privind tranzactiile efectuate, dupa caz;


In situatia in care, suntem obligati sa depunem declaratii fiscale, in masura in care legislatia ne impune, iti vom solicita informatii fiscale suplimentare. Astfel, date personale de genul adresei de domiciliu precum si alte date fiscale pe care legea ne obliga sa le colectam si prelucram in legatura cu tranzactia in cauza, vor putea fi necesare pentru a fi trecute in factura fiscala. Intr-o atare situatie, temeiul legal pentru prelucrare va fi reprezentat de obligatia de a ne conforma cu prevederile normelor legale in vigoare.


Website-ul
www.artadeafifemeie.ro utilizeaza de asemenea, formulare prin care ne poti contacta si poti solicita diferite informatii, precum si formulare prin care te poti abona la newslettere. Acestea includ deasemenea campuri de completata cu datele tale personale, precum: numele, adresa de e-mail, numarul de telefon mobil, puncte de interes, etc. Folosim aceste date pentru a-ti permite accesul in site si pentru a putea livra serviciile pe care ai ales sa le primesti (newsletter, raspunsuri la solicitari, etc). Baza legala pentru aceasta prelucrare este incheierea si executarea unui contract la care esti parte (ori de cate ori realizezi operatiunile de mai sus, esti de acord cu termenii si conditiile de furnizare a acelor servicii). Ai, de asemenea, posibilitatea de a ne trimite un mesaj direct din website-ul nostru. Datele pe care le trimiteti in urma folosirii acestei optiuni sunt prelucrate in baza interesului nostru legitim de a raspunde solicitarii tale si/sau de a pastra o evidenta a reclamatiei, a solicitarii de servicii si a altora similare. Eventuale comunicari de marketing nu iti vor fi comunicate decat daca in prealabil ti-ai exprimat consimtamantul pentru aceasta. De asemenea, te informam ca in orice moment ai optiunea de a iti retrage consimtamantul, fie in comunicarea insasi, fie contactandu-ne conform punctului II din prezenta.

Date colectate in mod automat prin utilizarea website-ului nostru


In anumite situatii, S.C. LALENA S.R.L.D. poate colecta datele tale si prin mijloace automate. De exemplu, date personale pot fi colectate prin intermediul cookie-urilor, atunci cand vizitezi site-ul nostru sau cand interactionezi cu aplicatiile mobile.


Informatiile despre care vorbim pot include IP-ul dispozitivului de pe care ne vizitezi, regiunea sau localizarea generala de unde accesezi site-ul, precum si tipul de browser, sistem de operare ori de dispozitiv de pe care ne accesezi.


Utilizam aceasta informatie in temeiul interesului nostru legitim de a observa in ce masura paginile site-ului corespund nevoilor de afisare ale dispozitivului tau particular, pentru a analiza tendinte, a observa modul in care utilizatorii pot naviga mai bine in paginile noastre.


Pentru mai multe informatii te rugam sa consulti si sectiunea “Politica de utilizare cookie” accesand urmatorul link: ………………………………………


V. PERIOADA PENTRU CARE VOR FI STOCATE DATELE PERSONALE


Date personale vor fi stocate atat timp cat este necesar pentru scopurile mai sus mentionate sau pe perioada de timp prevazuta de dispozitiile legale aplicabile, inclusiv cele cu privire la arhivare. Atunci cand datele tale personale nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost colectate sau care a fost agreat si nici nu exista vreo obligatie sau vreun interes legal al societatii noastre de pastrare, _____________________ le va distruge sau sterge intr-un mod sigur.


VI. CUI DIVULGAM DATELE TALE PERSONALE


SOCIETATILOR AFILIATE Informatiile tale personale pot fi comunicate oricarei companii care este afiliata ___________________, in cazul in care consideram ca este in interesul nostru legitim sa o facem in scopuri administrative interne sau pentru auditarea si monitorizarea proceselor noastre interne.


Accesul la informatiile tale personale este limitat la acei angajati care trebuie sa cunoasca informatiile personale si pot include angajatii din departamentele de marketing, vanzari, tehnologia informatiei, juridic, contabilitate si de securitate.


TERTILOR DESTINATARI


Transmitem datele tale personale, acolo unde este strict necesar, pe baza nevoii de cunoastere, catre urmatoarele categorii de destinatari: 1. Terti care ne furnizeaza produse si servicii (imputerniciti), cum ar fi: furnizori de servicii de contabilitate si HR; furnizorii si suportul sistemelor tehnologiei informatiei, etc. 2. Companiile implicate in functionarea site-ului nostru web. 3. Alte parti, cum ar fi autoritatile si institutiile publice, auditorii, avocatii si alti consultanti externi, a caror activitate implica necesitatea cunoasterii acestor date sau acolo unde legea ne obliga sa facem aceasta dezvaluire.


De asemenea, putem dezvalui datele tale:


Unor terte parti, daca ne dai consimtamantul tau pentru aceasta dezvaluire;


Catre persoane care demonstreaza ca actioneaza legal in numele tau.  Pentru a raspunde oricaror reclamatii, pentru a ne proteja drepturile sau drepturile unui tert, pentru a proteja siguranta oricarei persoane sau pentru a preveni orice activitate ilegala;  pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranta S.C. LALENA S.R.L.D., a angajatilor nostri, clientilor, furnizorilor sau altor persoane. Destinatarii carora le transmitem datele tale personale sunt limitati prin lege sau prin contract in capacitatea lor de a utiliza datele tale cu caracter personal doar in scopurile specific identificate de catre noi. Ne vom asigura intotdeauna ca orice terte parti catre care dezvaluim informatiile tale personale sunt supuse obligatiilor de confidentialitate si de securitate in conformitate cu contractele semnate cu ei si cu legile aplicabile. Cu toate acestea, pentru evitarea indoielii, acest lucru nu poate fi aplicabil atunci când dezvaluirea nu este decizia noastra.

Cu exceptia situatiilor detaliate in mod expres mai sus, niciodata nu vom dezvalui, nu vom vinde sau nu vom inchiria informatiile tale personale unei terte parti fara a te notifica si, daca este cazul, fara a obtine consimtamântul tau.

De asemenea, te informam ca NU transferam datele personale in tari din afara UE sau SEE, sau catre organizatii internaționale.


VII. DREPTURILE PE CARE LE AI RAPORTAT LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Regulamentul European recunoaste persoanelor vizate o serie de drepturi importante, astfel:

 
1. Dreptul la informare – art. 13 si 14 GDPR. Acesta iti permite sa stii, chiar de la momentul la care se face colectarea modul in care se vor utiliza acele date, catre cine vor fi ele dezvaluite ori transferate, ce drepturi ai cu privire la datele prelucrate etc.

 
2. Dreptul de acces la date – art. 15 GDPR. Iti permite sa obtii, din partea noastra, o confirmare ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal care te privesc si, in caz afirmativ, vei putea solicita acces la datele respective si la alte informatii utile.

 
3. Dreptul la rectificarea datelor – art. 16 GDPR. Iti permite sa obtii de la noi, rectificarea sau completarea datelor cu caracter personal inexacte care te privesc.

 

4. Dreptul la stergerea datelor – art. 17 GDPR. Iti permite sa obtii din partea noastra stergerea datelor cu caracter personal care te privesc, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Pot fi insa si exceptii de la aceasta regula, cu ar fi daca datele sunt prelucrate pentru indeplinirea unei obligatii legale ori pentru constatarea sau apararea unui drept in instanta.

 

5. Dreptul de retragere a consimtamantului. Ai dreptul oricand sa iti retragi consimtamantul acordat pentru prelucrarea anumitor date cu caracter personal. Vom inceta imediat prelucrarea acestor date si eventual le vom sterge, daca acestea nu sunt asociate altor prelucrari bazate pe un alt temei justificat

 

6. Dreptul la restrictionarea datelor –art. 18 GDPR. Este un drept cu caracter temporar. In situatia in care vei contesta exactitatea datelor personale, restrictionarea opereaza pe perioada care ne permite sa verificam exactitatea datelor. De asemenea, ai dreptul de a obtine restricitonarea prelucrarii datelor daca aceasta este ilegala si te opui stergerii datelor; in situatia in care nu vom nu mai are nevoie de datele tale in scopul prelucrarii, insa soliciti pastrarea datelor pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; pentru intervalul de timp in care se verifica daca interesele legitime ale __________________ prevaleaza asupra intereselor dumneavoastra.

 
7. Dreptul la portabilitatea datelor –art. 20 GDPR. Ai dreptul de a primi datele cu caracter personal care te privesc si pe care le-ai furnizat operatorului (care le prelucreaza in temeiul unui contract ori in temeiul consimtamantului tau, prin mijloace automate) intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si ai dreptul de a transmite aceste date altui operator, fara obstacole din partea noastra. Cu alte cuvinte, datele personale iti vor fi oferite, intr-un format structurat, pentru ca tu sa poti decide ca le descarci sau, dimpotriva, ca le trimiti unui alt operator.

 
8. Dreptul la opozitie – art. 21 GDPR. Ai dreptul de a te opune, spre exemplu, prelucrarii datelor tale personale, atunci când acestea sunt prelucrate in scop de marketing direct. Ca sa fie mai clar modul in care iti poti exercita acest drept, trebuie mentionat, spre exemplu, ca in toate newsletterele care provin de la ___________________ (indiferent ca vorbim despre newsletttere care ofera doar informare sau newslettere care promoveaza servicii sau produse __________________) vei avea intotdeauna posibilitatea sa te dezabonezi. 9. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata a datelor tale, inclusiv crearea de profiluri care produc efecte juridice sau care te afecteaza semnificativ. __________________ nu realizeaza astfel de profilari care sa fie urmate de decizii automatizate cu efect juridic sau similar semnificativ pentru persoana vizata. La momentul la care vom realiza astfel de profilari, te vom anunta si vom modifica prezenta nota de informare.Dreptul de a va adresa justitiei sau Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucratii Datelor cu Caracter Personal. Aveti dreptul de a va adresa cu plangere ANSPDCP, respectiv de a va adresa instantelor judecatoresti competente pentru apararea oricaror drepturi garantate de legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, care au fost incalcate.


Vom incerca sa raspundem la solicitarea ta in termen de 30 de zile si putem prelungi acest termen din motive specifice, legate de complexitatea cererii tale. In toate cazurile, daca aceasta perioada este extinsa, te vom informa despre termenul de prelungire si despre motivele care au condus la aceasta.


In unele cazuri, este posibil sa nu putem cauta datele tale personale datorita identificatorilor pe care ii furnizezi in solicitare. In astfel de cazuri, in situatia in care nu te putem identifica ca persoana vizata, nu suntem in masura sa ne conformam solicitarii de a iti executa drepturile legale descrise in aceasta sectiune, cu exceptia cazului in care furnizezi informatii suplimentare care sa permita identificarea. Te vom informa si iti vom oferi posibilitatea de a oferi astfel de detalii suplimentare.


VIII. SECURITATEA DATELOR TALE
Datele personale sunt prelucrate de ____________________ cu respectarea tuturor drepturilor tale, precum si prin aplicarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea acestora impotriva accesului ilicit sau neautorizat. Aceste masuri pot consta in limitarea accesului la date, criptarea sau anonimizarea datelor personale, stocarea pe medii securizate etc. Desi depunem toate eforturile pentru a proteja datele personale pe care ni le furnizezi, transmiterea de informatii intre tine si noi, pe internet, nu este complet sigura (e posibil ca terminalul de pe care scrii sa fie monitorizat de terti, spre exemplu, fara ca noi sa putem face nimic in aceasta privinta). Prin urmare, nu putem garanta securitatea informatiilor tale personale transmise prin intermediul internetului. Intelegi, deci, ca orice astfel de transmisie este pe propriul tau risc. Odata ce primim datele personale, vom folosi proceduri stricte si caracteristici de securitate pentru a preveni accesul neautorizat la acesta.


IX. Cum se aplica reglementarile privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cazul persoanelor juridice
Clientul persoana juridica se obliga ca inainte de a transfera date personale ale reprezentantului sau ale persoanei de contact catre ____________________, sa obtina consimtamantul acestora pentru prelucrarile efectuate de _________________ in executarea contractului si pentru prelucrarile de date mentionate anterior. Transferand datele personale ale reprezentantului sau ale persoanei de contact catre _____________________, clientul persoana juridica atesta ca a obtinut consimtamantul reprezentantului/persoanei de contact pentru prelucrarea datelor lor personale de catre ___________________ conform tuturor celor de mai sus si isi asuma intreaga responsabilitate in legatura cu aceasta.


X. Modificarea prezentei INFORMARI


Te informam ca, in orice moment, putem modifica/actualiza/completa politica de prelucrare a datelor personale. Astfel, te rugam sa revii constant la aceasta Nota de Informare. Vom trata datele tale personale intr-o maniera compatibila cu notificarea de confidentialitate in baza carora au fost colectate, cu exceptia cazului in care avem consimtamântul tau sa le tratam diferit.

Contact

Arta de a fi femeie

Bulevardul Pipera, Ilfov

Legal

Privacy Policy

©Arta de a fi femeie 2025

Toate drepturile rezervate